L O W   C O D E

Yükleniyor

CRM Nedir?

CRM (Customer Relationship Management - Müşteri İlişkileri Yönetimi), şirketlerin müşterileriyle olan etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları stratejik ve teknolojik araçlardır. CRM, müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve iş verimliliğini artırmak için verileri ve aksiyonları bir araya getirir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşteri ile kurulan ilişkinin ilk anından başlayarak, satış öncesi ve sonrası tüm aşamaları kapsayan bütüncül bir süreçtir. CRM yazılımı, pazarlama, satış, müşteri ilişkileri ve diğer operasyonel süreçlerin yönetimini kolaylaştıran güçlü bir otomasyon sistemidir.

CRM ile şirketiniz, müşteri memnuniyetini artırırken, iş süreçlerinizi optimize edebilir ve rekabet avantajı elde edebilirsiniz. Şimdi CRM çözümlerimizle tanışın ve iş dünyasında fark yaratmaya başlayın!


İşleri Yönetmek Çok Kolay!

Şirketiniz veya ekibiniz üzerindeki iş yığınlarını tespit etmeniz,

kayıt altına almanız ve planlamanız artık tahmin ettiğinizden çok daha kolay ve keyifli.

Workroute CRM ile şirketinizin ve ekibinizin toplam iş yükünü ölçebilirsiniz.

Ekibinize iş ataması yapabilir, alt işler oluşturabilir,

planlama yaparak etkinliğinizi takvim üzerinden takip edebilirsiniz.


CRM çözümlerimizdeki güçlü uyarlanabilir modüllerimiz ile ekibinizin gücünü artırın!

Kendine özel CRM uygulaması arayan şirketler ve bulut sistemimizi kullanan KOBİ'ler ile iyi çözümleri sunuyoruz.

Destek Masası
Müşteri Yönetimi
Proje Yönetimi
İş Yönetimi
Fırsat Yönetimi
Faaliyet Yönetimi
Sözleşme Yönetimi
Teklif Yönetimi
Kişi Yönetimi
Sipariş Yönetimi
Müşteri Portalı
Yapılacaklar Listesi
Olay Yönetimi
Ortak Notlar
Bilgi Bankası
Analizler
Raporlar
İş Akışı